Bitteliten Startet 16.April.2010 Del på Facebook Startet 16.April.2010 Har ved et par anledninger opplevd at loggen plutselig viser miles i stedet for knop. Dette skjer uten at jeg rører instrukmentet. Noen som har erfart det samme eller har løsning? Det hele løser jeg ved å gå inn i kalibrerings menyen og endre tilbake til knop. Sitér dette innlegget Link to post
frankD Svart 16.April.2010 Del på Facebook Svart 16.April.2010 Har en gang opplevd at ST 60 tridata byttet dybdevisning fra meter til fot av seg selv. Skjønte ikke med en gang hvorfor det var 10 meter dypt der det skulle være 3 meter. Sitér dette innlegget Menja Link to post
Popeye83 Svart 17.April.2010 Del på Facebook Svart 17.April.2010 Hvis strømmen til instrumentet har vært slått av kan det være back-up batteriet som er utladet. Dette vil føre til at lagrede instillinger går tilbake til fabrikkinstillinger. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 17.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.April.2010 Jeg hadde knop da jeg kjørte ut av havna i Sandefjord. Da jeg kom til Jeløya hadde jeg miles. Stusset i grunn først da båten passerte 45 knop ihht loggen. GPS'en viste 38 knop. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 19.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2010 Pratet med Belamarin (de er som vanlig hyggelige og imøtekommende). Det er en softwarefeil på ST 60 og det er en reklamasjon Sitér dette innlegget Link to post
Impuls 3 Svart 19.April.2010 Del på Facebook Svart 19.April.2010 Min 3 år gamle ST60+ logg har et par ganger under drift hoppet over til miles/time. Jeg nevnte dette for en av Raymarines servicerepresentanter som fant ut at programversjonen 1.00 burde oppgraderes til 1.01. I praksis ble loggviseren skiftet ut. Etter dette (resten av sesongen) opplevde jeg ikke flere problemer. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.