Aquadoren Startet 17.April.2010 Del på Facebook Startet 17.April.2010 (redigert) Skulle ha noen deler til sjøvnnspumpa til min VP KAD44 i dag. Ser påsidene til Garstad AS at alt er stengt på lørdager!!!! Er det mulig? Nå har de flyttet verksted og delelager 30 min kjøring fra sentrum og har kun åpent hverdager frem til 17. I praksis betyr dette for Stavangerfolk at skal man ha deler og trenger å snakke ansikt til ansikt må man ta seg fri fra jobben et par timer. Jeg er sjokkert over servicenivået....hva syns dere? Redigert 17.April.2010 av Aquadoren (see edit history) Sitér dette innlegget Bedre med en dårlig dag i båten enn en god dag på jobben.. Link to post
SeaRaymond Svart 17.April.2010 Del på Facebook Svart 17.April.2010 Forkastelig, burde være døgnåpent, iallefall 24 timers "nødtelefon" Sitér dette innlegget Link to post
JonnyBoy Svart 17.April.2010 Del på Facebook Svart 17.April.2010 Uforståelig, men dessverre ikke uventet. Servicenivået i båtbransjen kan med fordel heves mange hakk for å tilpasse seg kundens ønsker og behov. Sitér dette innlegget Marex 280 Holiday / Yanmar 4LH-DTE 165hk Marex 2300 Gambler / BMW D530 TA-Z Marine Diesel Link to post
logget av Svart 17.April.2010 Del på Facebook Svart 17.April.2010 Litt overraskende kanskje, men de hadde garantert hatt åpent hvis det hadde vært lønnsomt. Det er nok like kjedelig for en bedrift å holde kveldsåpent og tape penger som det er for en kunde å ta seg fri jobben og tape penger. Men de har jo døgnservice for ting som haster. Vakttelefon 45415455 Sitér dette innlegget Link to post
Aquadoren Svart 19.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2010 Snakket med Garstad i dag. De har åpent 10-14 på lørdager på delelager....men har ikke oppdatert internettsidene sine Sitér dette innlegget Bedre med en dårlig dag i båten enn en god dag på jobben.. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.