sildåpote Startet 17.April.2010 Del på Facebook Startet 17.April.2010 Jeg har en oljelekasje på pakningen bak på veivakslingen(rear main seal) på min 351 V8, lekasjen skyldes at pakningen har slitt en groove i akslingen(motor har gått langt). Jeg satser på den enkle løsningen med å slå inn en "repair sleeve" som skal gi ny og fin tetningsflate. Jeg ser at en får kjøpt marine grade simmeringer som koster en hel del mere en de du får til bilmotorer, noen som vet hva forskjellen er på de? Marine grade tåler temperatur svingninger bedre?? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 18.April.2010 Del på Facebook Svart 18.April.2010 (redigert) Det er trolig bare at spiralfjæra inni leppene på simmeringen , er syrefast. Dette er heilt uvesentlig da denne monteres med fjærsida inn i motoren. red: temperatursvingninger er mykje verre i bil enn båt Redigert 18.April.2010 av Sæbø (see edit history) Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Poseidon Svart 18.April.2010 Del på Facebook Svart 18.April.2010 Her i Stavanger er vi så heldige å ha et fantastisk firma som heter Alf I Larsen. De har et utrolig omfattende lager av det man ikke venter å finne noe sted; til og med flatremmer har de på lager På dette lageret finnes også zimmerringer i alle mulige og umulige størrelser og graderinger. Dette er varer som i stor grad leveres til oljeindustrien, dvs spec'en er helt på topp - og prisen har ofte vist seg å være forbløffende lav Lykke til! Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.