Bjørn I Startet 17.April.2010 Del på Facebook Startet 17.April.2010 Jeg og fruen vurderer å bytte båt, men det mye å velge mellom så vi trenger tips. Dette er kravene vi har satt: Marsjfart minimum 20 knop Gjernelukket De små ønsker seg spyletoalett/el toalett (gjerne separatrom) Helst disel med fast aksling evt påhenger. er ikke så glad i hekkaggregat Så ny som mulig Pris oppmot 400000-550000 størrelse 20-26 fot sitteplass til fire i samme høyde som fører Er det noen som noen tips? Sitér dette innlegget Link to post
Dag C Svart 17.April.2010 Del på Facebook Svart 17.April.2010 Jeg ser på Sting 700 (runder vel såvidt 600 med fast toalett), og har spurt her i forumet (uten hell så langt- se her) om noen kjenner SeaMaster som er samme type båt og endel billigere. Beneteau Antares 750 er også aktuell, tror den koster omtrent det samme? Jeg har ikke fått sett på denne selv ennå. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 17.April.2010 Del på Facebook Svart 17.April.2010 (redigert) Beneteau Antares hadde jeg kikket på. En flott halvplaner på ca 25 fot er GP 700 SE. En av de fineste båtene i denne størrelsen etter min mening http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=21650188 Ikke lukket - men halvplaner med rett aksling og Yanmar motor Redigert 17.April.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.