hjjensen Startet 17.April.2010 Del på Facebook Startet 17.April.2010 (redigert) Jeg må ha ny pumpe, noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det uoriginalt. Sjekket på Eurofritid men de hadde ikke til TMD 30. På forhånd takk for tips. Redigert 17.April.2010 av hjjensen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
tilla Svart 17.April.2010 Del på Facebook Svart 17.April.2010 type og nr/Dim? mulig jeg har en liggende Sitér dette innlegget Link to post
hjjensen Svart 17.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 17.April.2010 Har ikke serienr - det står kansje på lokket og det har jeg ikke har jeg er nå. Har lastet opp noen bilder, ser de like ut er det sikkert samme pumpe Sitér dette innlegget Link to post
hjjensen Svart 19.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2010 Takk til http://www.marinedeler.no som hadde en brukt pumpe på lager. I løpet av helgen skiftet han tetninger og overhalet pumpen og nå er den på vei i posten. Takk for god service. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.