Jump to content

Ukurant? Spring/dusj vannkrane fra kina. Hvor finne erstatning?

SeaRaymond

Recommended Posts

Ja da har denne vannkrana fra kinabåten tatt kvelden, den har vel sannsynligvis frostsprengt, da det er en sprekk i godset i bakkant.

Krana er merket med kinesiske tegn som jeg ikke greier gjengi her i tillegg til skriften JINRIDA. Prøvde å gooogle, men fant stort sett bare kråketegn :crazy:

Uannsett, nettbutikker for båtutstyr har jeg ikke lykkes å finne noe lignende med 2 gjennomføringer slik som denne, så finner jeg ikke noe som passer blir det litt styr å bygge om å få dekket de 2 hulla i servanten.

Kan noen forresten svare på om det går å lappe sprekken på ett eller annet vis, krana er funksjonmessig ok, som en ser kran med dusjtilkobling.

krana1.jpgkrana2.jpg

Du kan jo prøve med Aralditt tokomponent og herde det i ovnen på 100 grader i et par timer. Kan være verdt et forsøk.

Jeg så et lim på Clas Ohlson forleden dag som var til å lime metall også

Jeg vill prøvd en rørleggerforretning for alternativer.

Må du dekke til hullene kan du kanskje prøve med en rustfri plate som du limer fast med Tec7 eller lignende. Litt vanskelig å vite om det blir pent uten å se servanten.

Redigert av Bitteliten (see edit history)

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...