SeaRaymond Startet 19.April.2010 Del på Facebook Startet 19.April.2010 Ja da har denne vannkrana fra kinabåten tatt kvelden, den har vel sannsynligvis frostsprengt, da det er en sprekk i godset i bakkant. Krana er merket med kinesiske tegn som jeg ikke greier gjengi her i tillegg til skriften JINRIDA. Prøvde å gooogle, men fant stort sett bare kråketegn Uannsett, nettbutikker for båtutstyr har jeg ikke lykkes å finne noe lignende med 2 gjennomføringer slik som denne, så finner jeg ikke noe som passer blir det litt styr å bygge om å få dekket de 2 hulla i servanten. Kan noen forresten svare på om det går å lappe sprekken på ett eller annet vis, krana er funksjonmessig ok, som en ser kran med dusjtilkobling. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 19.April.2010 Del på Facebook Svart 19.April.2010 (redigert) Du kan jo prøve med Aralditt tokomponent og herde det i ovnen på 100 grader i et par timer. Kan være verdt et forsøk. Jeg så et lim på Clas Ohlson forleden dag som var til å lime metall også Jeg vill prøvd en rørleggerforretning for alternativer. Må du dekke til hullene kan du kanskje prøve med en rustfri plate som du limer fast med Tec7 eller lignende. Litt vanskelig å vite om det blir pent uten å se servanten. Redigert 19.April.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 19.April.2010 Del på Facebook Svart 19.April.2010 Det må vel kunne hardloddes? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
SeaRaymond Svart 19.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2010 Armaturen var forcromet messing, prøvde nå å sølvlodde, men resultatet ble dårlig, så krana er kassert. Forslag til ny? Enten av samme type, eller med løs kran som kan nyttes til dusj? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.