JePeKj Startet 19.April.2010 Del på Facebook Startet 19.April.2010 Har en Ryamarine kartplotter C120. Synest det er litt tungvint å bruke dei fire piltastene til å flytte markøren. Finnes det en form for scrollpad/mus/joystick alá slik vi har til pc'er greier som kan kobles til? Har prøvd å søke litt på nettet men finner ikke noe. Noen av dere som veit om noe? Sitér dette innlegget Link to post
abbor Svart 19.April.2010 Del på Facebook Svart 19.April.2010 Zoom ut flytt cursor og zoom inn igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 19.April.2010 Del på Facebook Svart 19.April.2010 (redigert) Kan G seriens tastatur passe på C serien også? Men den løser kanskjer ikke problemet? http://www.belamarin.no/maritim/index.asp?...annelid=1000026 Jeg har satt opp skjermene på plotteren min slik at jeg har tre hovedbilder jeg aktivt bruker delt skjerm kart/kart delt skjerm kart/radar hel skjerm kart Hel skjerm kart bruker jeg når jeg kjører innaskjærs og feks endrer kurs 90 grader og har behov for å se mer hva som er til siden av båten enn forover. Alternativt kunne jeg brukt cursor - men det er for sent i de fartene vi går i (22-38 knop). Endrer mellom bildene enkel ved å trykke på "page" knappen Jeg har brukt litt en kartmaskin med musstyring. Det er greit når det er stille og fint - men når det hopper litt er det ikke enkelt å få til bare ett klikk. Redigert 19.April.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 19.April.2010 Del på Facebook Svart 19.April.2010 Pratet akkurat med Belamarin. Det er ikke mulig å koble mus/tastatur e.l på gamle C serien Sitér dette innlegget Link to post
JePeKj Svart 19.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.April.2010 OK. Takk for svar ;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.