lars g Startet 20.April.2010 Del på Facebook Startet 20.April.2010 Skal montere alternativ til elektrisk kokemulighet ombord. Da har eg vurdert Wallas, og gassbluss. Har høyrt det er mykje kluss med dei keramisk toppane til Wallas, der for heller eg mot gass... Er i utgangspunktet skeåtisik til gass ombord også.... Det er plass under vasken oppe i cocpit for innfelling av skap til gassflaska. Og to bluss brenner oppe på disk. Har sett bilder av skap beregnet for å felle inn i plast, ferdig med dør, karm , brønn for flaska og drenering av gass i bunn. Er det noken der ute som har erfaringer / veit kor eg kan få tak i denne typen skap. Har tenkt å gjere mesteparten sjøl, og å få ein autorisrt til å koble /godkjenne anlegget. Synspunkter? Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 20.April.2010 Del på Facebook Svart 20.April.2010 Fikk Lunde til å gjøre dette for meg i fjor høst på min 29 Sport. Skapet til gassflaska blir innfelt i skottet aktenfor wetbaren på styrbord side med drenering koplet sammen med utløpet til vasken (slipper ny skroggjennomføring). Synes resultatet ble veldig bra. Anbefales. Sitér dette innlegget Link to post
lars g Svart 20.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April.2010 Kva betaler du for dette? Fekk du på plass bluss der grillen skal være og? Har du navn på utsyret som er brukt? Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 20.April.2010 Del på Facebook Svart 20.April.2010 Betalte totalt ca. 14 000 totalt. To fine gassbluss over kjøleskapet, varmeisolerende lag under lokket, innfelt stengekran for gass i tillegg til standard hurtigkobling i skapet. Vet ikke hva slags type gassbluss som ble benyttet. Sitér dette innlegget Link to post
lars g Svart 20.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.April.2010 Har sett denne løysninga, og det er noko meir annvendelig enn el.grill.... Kunne du sjekke navnet på blusset og skapet? Har leita rundt på nettet, men der finner eg berre dei store blå beholderanne som gjerne blir brukt bak i maskinen. Sitér dette innlegget Link to post
mhemil Svart 20.April.2010 Del på Facebook Svart 20.April.2010 Skal titte neste gang jeg er i båten. (Ikke sikker på om jeg ser noe typebetegnelse). Jeg har sett flere bilder på nettet med identisk løsning som min. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.