Jump to content

Wallas og valg av olje

jonsverre

Recommended Posts

Jeg har også fyllt på dunken med 5 liters kanner kjøpt hos Jernia.

Det kan fort bli dyrt hvis varmeren brukes ofte.

Heldivis er ikke mitt forbruk så høyt. Har ikke brukt opp de 5 literne jeg hadde på i våres ennå.

Ennå er det ca. 4 liter igjen, så jeg har ikke tenkt på prisen på parafinen en gang.

Kjell

Noen spesielle steder som selger billigere olje enn andre? Har fyrt min med Effekt lampeolje fra europris og noe "fotogen" greier fra Biltema som skulle være egnet for varmeapparater.

Husker ikke prisene men dette har fungert bra for meg. Nå har jeg for øvrig noe Ardic-greier og ikke Wallas. Ser ut til å funke men går treigt....Den som hadde hatt plass til en danskebysse på diesel.

Har en Wallas 2400 varmer i garasjen, rep. objekt. Denne har jeg kjørt på diesel selv om jeg er blitt frarådet dette. Har fungert i lang tid med dette fludiumet og fungerer fortsatt. :confused:

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Ja, BMO

Spørsmålet er til deg. Skal du selge den og evt. for hva?

Kjell

Tror ikke denne er for salg nu, har den for å reparere pumpen og elektronikken for en kamerat. han har solgt båten så det er kansje en liten mulighet. Holder deg informert dersom han vil selge.....

Teori er når man vet alt og ingenting stemmer.

Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor.

Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...