paso Startet 20.April.2010 Del på Facebook Startet 20.April.2010 Hei! Lurer på å kjøpe meg en Grimstadsnekke med en FM 12-16 bensin (fra 80 tallet) med vridbart propell system. Hvordan er holdbarheten på disse motorene kontra Marna? Er det noen spesielle feil som er gjenganger eller noe som man være ekstra obs på ved et kjøp? Er det mulig å få tak i reservedeler til disse mtorene? Hvis det er noen som har kommentarer/erfaringer til Grimstadsnekker så tar jeg gjerne mot det også. Hva er det f.eks den store forskjellien mellom en Grimstad og Arendalsnekke? Takker for svar! Sitér dette innlegget Link to post
FM 8-12 Svart 21.April.2010 Del på Facebook Svart 21.April.2010 41722522 er nr til en som heter Petter Fagerli som har kjøpt opp dele lageret til FM. Sjekk å side http://www.fm-motor.no dette er han. Ja i forhold til Marna går den penere men kvaliteten er vel tilnærmet lik på alle de tungbygde maskinene selv om jeg holder en 5er på FM der å Sitér dette innlegget Link to post
paso Svart 22.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April.2010 Hei! Takk for info. Den båten som jeg har kjøpt ha motoren S22. Håper det er bra saker, det skulle ikke være noen feil med den i alle fall, i følge selger. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.