Jump to content

Pris på sjøkabel, 230 volt ac?

Ask

Recommended Posts

Hei

Eg vurderar om eg skal få lagt fram straum, til naustet vårt, i sjøen.

Er det eikvan som veit kva slikt kostar per meter?

Har ein lov til å legga (ikkje kopla til) kabelen sjølv?

Eg har sjølvsagt kontakta det lokale kraftselskapet og ventar på svar, men

ekspertisen her på forumet er som kjent stor.

Eg er takksam for svar.

Ask

Om du har alt det formelle i orden blir jo neste spørsmål hvor dypt den skal ligge og hvilke bundforhold det er, dette for og vurdere hvilken armering kabelen må ha. Videre må en jo ha noen data på vor mye strøm som skal gå i kabelen og hvor lang den skal være for og dimensjonere tversnittet. Når en så har funnet en egnet kabel kan en jo starte med og lete etter beste pris.

Om du har alt det formelle i orden blir jo neste spørsmål hvor dypt den skal ligge og hvilke bundforhold det er, dette for og vurdere hvilken armering kabelen må ha. Videre må en jo ha noen data på vor mye strøm som skal gå i kabelen og hvor lang den skal være for og dimensjonere tversnittet. Når en så har funnet en egnet kabel kan en jo starte med og lete etter beste pris.

Eg søker ikkje før eg har ein nokolunde prisoverslag.

Bunntilhøva er sand og mudder, svært skjerma farvatn. Ingen bølgeerosjon.

Dybda er neppe meir enn 5-6 meter. Maks 10 meter.

Lengda er neppe meir enn 200 meter. Truleg mindre.

Trefase er ønskeleg. 32 A, trefase er nok.

All info om pris på sjøkabel er ønskeleg.

Ask

Jeg tror du skal ta deg en runde til diverse skraphandlere, de får nemlig ofte inn restpartier med kabel og jeg har sett lengder på mange hundre meter blitt kappet i småbiter, ribbet for isolasjon og granulert.

Hvis du f.eks finner aluminiumskabel så har den moderat verdi som skrap, men kan være "gull verdt" til ditt bruk.

Lykke til med prosjektet!

Med vennlig hilsen POSEIDON

Hei

Mange takk for raske og gode svar.

Kabelen skal koplast til stolpe i det tidlegare "offentlege", no privatiserte nettet.

Eg tvilar på kraftselskapet godtek ein kabel frå ein skraphandlar.

Imidlertid så var ikkje det noko dårleg forslag.

Eg kan kanskje kjøpa straum frå naustet til ein slektning.

Det blir omlag like langt.

Det er tale om ein kabel som skal ligga i sjøen for "all framtid".

Ask

Skal en kabel ligge i sjøen "for all framtid" bør du nok velge en kabel som er berekna å ligge i sjøen. Sjøkabel produseres berre på bestilling i Norge og er dermed ikke vanleg lagervare. Kystverket er storforbruker av denne typen kabel så kansje dei kan selge deg det du treng. NB ungå kabel med Al leder. Vil tru at det er litt knapt med 10mm2 Trur du bør satse på 16mm2.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...