Hobby 430 Sport Startet 22.April.2010 Del på Facebook Startet 22.April.2010 (redigert) Hei, Er de noen som har dette liggende i digital format?? Hvis de er mulig så er sprengskisser også ønskelig. ?? Er en kolega som skal bytte impeller og sånn ting og lurte på om de fantes en sånn hvordan gjøra hva!! :) Redigert 22.April.2010 av SandvikAC25 (see edit history) Sitér dette innlegget O Erland med båtførerbevis Link to post
Droll Svart 22.April.2010 Del på Facebook Svart 22.April.2010 Yamaha har sprengskisser liggende ute på nett her .., online service manualer kjenner jeg ikke til ... Arne Kjetil Sitér dette innlegget Deler søkes... Link to post
OnkelDonald Svart 22.April.2010 Del på Facebook Svart 22.April.2010 (redigert) Du finner også greie sprengskisser og delenummer til yamaha på boats.net Edit: Akkurat de samme skissene som droll la link til ser jeg. Same shit, different place :) Seloc online har servicemanualer liggende på nett. Har ikke noe erfaring med det selv, men spør Double Weber her på forumet. Tror han bruker seloc online til sitt prosjekt: demontering av 225hk yamaha Redigert 22.April.2010 av kofalk (see edit history) Sitér dette innlegget Genialt enkel redigering av nettsider Link to post
Double Weber Svart 22.April.2010 Del på Facebook Svart 22.April.2010 Jeg har brukt seloc online en del. Der inne finner jeg stort sett det samme som jeg finner i bøkene, men på en mer oversiktlig måte. Her kan du se hva de kan tilby på din motor. Jeg har den billigste online varienten. Det er en som er noe dyrere, vet ikke hvordan den er. Jeg ville kjøpt boken hadde jeg vært deg. Eller prøvd å få lånt den på et bibliotek. Det er liksom litt enklere å ha noe å bla i. Men når det er sagt hadde jeg veldig god nytte av online delen også. Der hentet jeg masse matriale og komponerte min egen "lett å følge" manual. Bøkene blir gjerne "litt mye" av og til. Med for masse "blikkfang" presset inn pr. side. Sitér dette innlegget Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.