steinar.xo Startet 22.April.2010 Del på Facebook Startet 22.April.2010 Kjøp meg båt som det fulgte med en eldre plotter S/V. Cetrek Chartnav 345 det er 2 innganger bak , en til strøm/power og på den andre står det Externel GPS. Antenna / soppen er koblet inn i en boks sammen med strøm og ut er det kabel tilpasset powerinngang(passer ikke den andre) Mangler jeg noe ,er noe koblet feil her , finnes det en innebygd GPSmottaker i plottern.... Den starter opp men finner ingen satelitter.. Sitér dette innlegget Skibsplast 550 - 90 Suzuki Otto's 19 - 85 Suzuki Joda 7500 - 66 Yanmar, snart med vimpel........ Link to post
Lars H. Svart 22.April.2010 Del på Facebook Svart 22.April.2010 Hei. Jeg hadde en slik kartplotter i mange år. Den har ikke innebygget GPS-mottaker. Manualen gikk dessverre med plotteren da jeg solgte den, men da jeg hadde plotteren selv hadde jeg en Garmin75 GPS og en Autohelm ST4000W autopilot tilkoblet etter skjemaet nedenfor. Jeg hadde i tillegg ledningene fra pinne 1, 4, 7 (NMEA- og -12V) koblet sammen. Håper dette er til hjelp for deg. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
steinar.xo Svart 22.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 22.April.2010 Takk for svaret. ser ikke helt umulig ut , skal gi den noen timer. Steinar Sitér dette innlegget Skibsplast 550 - 90 Suzuki Otto's 19 - 85 Suzuki Joda 7500 - 66 Yanmar, snart med vimpel........ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.