Jump to content

Hjelp til Cetrek Chartnav 345

steinar.xo

Recommended Posts

Kjøp meg båt som det fulgte med en eldre plotter S/V. Cetrek Chartnav 345

det er 2 innganger bak , en til strøm/power og på den andre står det Externel GPS.

Antenna / soppen er koblet inn i en boks sammen med strøm og ut er det kabel tilpasset powerinngang(passer ikke den andre)

Mangler jeg noe ,er noe koblet feil her , finnes det en innebygd GPSmottaker i plottern....

Den starter opp men finner ingen satelitter..

:confused:

Skibsplast 550 - 90 Suzuki

Otto's 19 - 85 Suzuki

Joda 7500 - 66 Yanmar, snart med vimpel........

Hei.

Jeg hadde en slik kartplotter i mange år. Den har ikke innebygget GPS-mottaker. Manualen gikk dessverre med

plotteren da jeg solgte den, men da jeg hadde plotteren selv hadde jeg en Garmin75 GPS og en Autohelm ST4000W

autopilot tilkoblet etter skjemaet nedenfor. Jeg hadde i tillegg ledningene fra pinne 1, 4, 7 (NMEA- og -12V) koblet sammen.

Håper dette er til hjelp for deg.

cetrek345.png

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...