joseph Startet 23.April.2010 Del på Facebook Startet 23.April.2010 Som sagt så har jeg en brun kant øverst på skroget som er veldig matt. Hvordan kan jeg få den til å skinne??? uten for mye arbeid...... Sitér dette innlegget Link to post
mewa 2 Svart 23.April.2010 Del på Facebook Svart 23.April.2010 Bruk vaselinolje å smør det på da blir den som ny. mvh Mewa 2 Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 23.April.2010 Del på Facebook Svart 23.April.2010 Mye arbeid= vannslip med 1000 papir- rubb-poler og til slutt legg på voks Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Hafrsfjord Svart 23.April.2010 Del på Facebook Svart 23.April.2010 Bruk vaselinolje å smør det på da blir den som ny................... Sitér dette innlegget Link to post
ollebollenor Svart 23.April.2010 Del på Facebook Svart 23.April.2010 I en uke Sitér dette innlegget sto det skjæret i kartet???? Link to post
Hafrsfjord Svart 24.April.2010 Del på Facebook Svart 24.April.2010 Smør vaselinolje på med en fille, når du er kommet rundt båten tar du samme runden med er ren, tørr fille og tørker av. Da skinner stripa som om den er nylakkert . Det finnes sikkert andre mer tidkrevende og kanskje dyrere måter å få glans i stripa, men om jeg må gjøre denne jobben en eller to ganger i sesongen så holder det for meg. Har tidligere brukt AutoGlym bumper care til ett par hundre kroner for ett par(?) deciliter, med godt resultat. Vaselinolja får du på Maritim for kr 83.- pr liter med like bra resultat . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.