ahaman2 Startet 23.April.2010 Del på Facebook Startet 23.April.2010 Jeg har kjøpt et fjærbelastet motorfeste beregnet for motorer opp til 46kg se http://www.seasea.no/SectionList.aspx?CatID=7045##. Dette skal monteres på en Buster XL. Utfordringen er at det ikke er mulig å komme til fra innsiden av skroget. Hadde opprinnelig tenkt å legge en alu-plate med 4 hull og 8mm syrefaste bolter som skulle stikke ut. Dette var ikke mulig. Det er bare 4 8mm hull i braketten. Forslag til hvordan jeg bør feste dette? Det blir jo ganske mye tyngde så jeg er redd for at det skal løsne. På forhånd takk. Sitér dette innlegget Link to post
ahaman2 Svart 24.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2010 Det var ikke så mye tilbakemelding på denne? Men kanskje noen har forslag til hva man ville brukt på glassfiber? Finnes det noen type ekspansjonsbolter e.l. som kunne være passende? Altså ikke ekspanderende i hullet men på innsiden? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.