REM Startet 16.August.2004 Del på Facebook Startet 16.August.2004 Har en Vetus gassalarm i båten. Når jeg slår på strømmen går det ca 3 sek før alarmen slår seg på ved å hyle og lyse rødt. Slik har den oppført seg fra sjøsetting i våres. Jeg har prøvd å lufte ut kjølsvinet ved å støvsuge, men ingenting synes å hjelpe. Er det noen andre som har erfart dette og kanskje funnet en løsning? Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Slagskibet Svart 16.August.2004 Del på Facebook Svart 16.August.2004 Nå har ikke jeg erfaring med sånn gassalarm som du har. Men sånne hydrocarbon sniffere har filter som må holdes iorden. De blir også litt sære av og tll,vanligvis pga fuktighet hvor det ikke skal være fuktighet. Sitér dette innlegget Link to post
will Svart 16.August.2004 Del på Facebook Svart 16.August.2004 Har du brukt silicon?Det dreper gassdetektorer!Uten å være helt sikker ville jeg tro at det er denne måten alarmen prøver å fortelle deg at sensoren ikke lenger virker som den skal. Sitér dette innlegget Link to post
Krapyl Svart 16.August.2004 Del på Facebook Svart 16.August.2004 Min JoEl gassvarsler oppfører seg likedant. Den går gjennom en selftest når den slåes på. Den er forøvrig koblet på egen 6A kurs som alltid er på, sammen med tyverialarm, utenom hovedbryter. Sitér dette innlegget Store Norske Kullseilingskompani. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.