ullrich Startet 16.August.2004 Del på Facebook Startet 16.August.2004 Er det noen av dere som har kjøpt eller tenker på å kjøpe bruktbåt importert? Lurer i denne anledning på om det er noen som kan anbefale noen. Vi ønsker å kjøpe bruktbåt av typen Crownline. Har vært i kontakt med Indux Trading og American Yacht Norway(ayn.no) Noen tanker rudt disse importørene? Takker for svar! Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 16.August.2004 Del på Facebook Svart 16.August.2004 Jeg har ingen erfaring med dem. Vil bare be deg være 110% sikker når det gjelder CE merking av båten. Her er det mye svindel og det koster deg dyrt om dette ikke er i orden. Du kan se det meste av konsekvenser her om du følger de trådene HarBayliner har lagt ut om CE merking av importert båt (søk på CE merking) Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 16.August.2004 Del på Facebook Svart 16.August.2004 Flere av disse importørene har fått tillatelsse til å CE merke båtene selv når de er kommet til Norge. Sjekk med Sjøfartsdirektoratet hvem dette er!!!!! Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Whistler Svart 16.August.2004 Del på Facebook Svart 16.August.2004 Hei. Traff en Sea Ray eier i sommer som hadde kjøpt båten gjennom Indux trading. Han sa i allefall at han var fornøyd, og at båten hadde fått norske regnr. kunne jeg se selv. Hvis firmaene er seriøse har de sikkert et utvalg av referanser til fornøyde kunder du kan kontakte. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.