leongutt Startet 24.April.2010 Del på Facebook Startet 24.April.2010 Hallo folkens. Holder på å rydde opp i reservedelsrot og i den forbindelse så skulle jeg gjerne hatt en reservedelskatalog, helst i pdf. til Volvo Penta TAMD42 WJ/A. Jeg har en god del saker som ikke hører til denne motoren og vil gjerne sortere bort det jeg ikke trenger. Er det noen som kan henvise til en web link eller noe sånt slik at jeg får en komplett deleliste. Desverre så er ikke Volvo så glade i å dele sånt med almuen:-) Kan noen hjelpe tro? Sitér dette innlegget Link to post
nimba Svart 24.April.2010 Del på Facebook Svart 24.April.2010 (redigert) Hei Her er sprengskisser med part.nr. til de fleste Volvo Penta motorene >>> www.marinepartsexpress.com , www.marinepartseurope.com Visst det kan hjelpe ? Redigert 24.April.2010 av nimba (see edit history) Sitér dette innlegget REHAB PROSJEKT NIMBUS 4000 FB Link to post
leongutt Svart 24.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2010 Hjertelig takk for linkene:-) Da har jeg noe å bruke og å legge inn i reservedelssystemet vårt. Takker igjen og ha en fin kveld. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.