Bergen dørk Startet 24.April.2010 Del på Facebook Startet 24.April.2010 Noen som har målene til akterkabin og stikkabin i en Nidelv 26? Lurer bla på om det er plass til 2 voksne i en akterkabin her... Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
emilie 2 Svart 24.April.2010 Del på Facebook Svart 24.April.2010 (redigert) Heisann. Vi er 2 voksne som sover i akterkabinen i vår Nidelv 26,og det fungerer veldig greit.Men er dere særlig høyere enn 175 så må dere ha gode sovehjerter tror jeg . God båtsommer ønskes Redigert 24.April.2010 av emilie 2 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 24.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2010 Takk for svar, men du kjenner ikke til målene? Og målene for stikkabinen? Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
emilie 2 Svart 24.April.2010 Del på Facebook Svart 24.April.2010 Hei igjen,vi skal ut i båten i morgen så da skal jeg ta mål.Sender deg de i morgen ettermiddag/kveld. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 24.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.April.2010 Supert! Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
koh Svart 25.April.2010 Del på Facebook Svart 25.April.2010 Hei ! Vår forrige var en N26, og jeg har mange netter med 2 i akterkabinen. Det går, og man sover greitt, men noe form for omkledning kan man glemme. Jeg med mine 183 måtte henge etter armene i taket, mens jeg tredde beina på plass. Så det er trangt, men det er tross alt en funksjonell akterkabin - vi snakker jo om 26 fot da. Om akterkabinen er trang, er stikk - køya enda verre - lå der en natt, men å si sove ville være å ta i. Så snart jeg beveget en eller annen kroppsdel dultet jeg borti noe. Denne er rett og slett litt liten for en voksen. -koh Sitér dette innlegget Link to post
erund Svart 25.April.2010 Del på Facebook Svart 25.April.2010 Stikkabin er super til barn eller lagringsplass for bagasjer eller ekstra stoler etc. Akterkabin fungerer fint for 2 voksne - helst et par . Ellers kan forkabin med salong omgjøres til en stor dobbelseng med overmadrass på 180x200 som er supert. La barna sove i akterkabin og voksne i forkabin. Rulle bort sengetøy innerst i spisskabin eller i stikkabin på dagtid. Sitér dette innlegget Mvh erund Nidelv 26, 1987 årsmodell - Volvo Penta TMD31A Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.