Jump to content

Størrelse akterkabin/stikkabin Nidelv 26

Bergen dørk

Recommended Posts

Hei !

Vår forrige var en N26, og jeg har mange netter med 2 i akterkabinen. Det går, og man sover greitt, men noe form for omkledning kan man glemme. Jeg med mine 183 måtte henge etter armene i taket, mens jeg tredde beina på plass. Så det er trangt, men det er tross alt en funksjonell akterkabin - vi snakker jo om 26 fot da. Om akterkabinen er trang, er stikk - køya enda verre - lå der en natt, men å si sove ville være å ta i.

Så snart jeg beveget en eller annen kroppsdel dultet jeg borti noe. Denne er rett og slett litt liten for en voksen.

-koh

Stikkabin er super til barn eller lagringsplass for bagasjer eller ekstra stoler etc.

Akterkabin fungerer fint for 2 voksne - helst et par :eek: .

Ellers kan forkabin med salong omgjøres til en stor dobbelseng med overmadrass på 180x200 som er supert. La barna sove i akterkabin og voksne i forkabin. Rulle bort sengetøy innerst i spisskabin eller i stikkabin på dagtid.

Mvh erund

Nidelv 26, 1987 årsmodell - Volvo Penta TMD31A

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...