oye Startet 25.April.2010 Del på Facebook Startet 25.April.2010 Er det noen som har tips til hvor jeg kan få kjøpt bokstaver i forniklet messing til båtskilt? Det er "Ø" i båtnavnet mitt, så bokstaver som er importerte er uaktuelle.... Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 25.April.2010 Del på Facebook Svart 25.April.2010 Mekk! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
free Svart 25.April.2010 Del på Facebook Svart 25.April.2010 hva er det du skriker etter Sitér dette innlegget Link to post
Avsluttet_1 Svart 25.April.2010 Del på Facebook Svart 25.April.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 25.April.2010 Del på Facebook Svart 25.April.2010 Kjøpte mine hos mekk, til gammle båten ''KRABBEN''... De holdt som bare faen! Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Avsluttet_1 Svart 25.April.2010 Del på Facebook Svart 25.April.2010 Alt innhold postet av denne brukeren er fjernet Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 25.April.2010 Del på Facebook Svart 25.April.2010 Maritim har i messing eller om det er bronse, og Malfix i Oslo har i rustfritt tror jeg. Vet ikke om de utelater særnorske bokstaver Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.