litt peiling Startet 25.April.2010 Del på Facebook Startet 25.April.2010 Sitter giret påmontert ved kjøp av ny motor ? Eller er giret separat fra motor ? Sitér dette innlegget Link to post
litt peiling Svart 25.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.April.2010 Vinsjen fungerer ikke. Jeg har skrudd ut motor/gir. Enten er motor rustet fast, eller så sitter giret fast. Er det mulig at dette kan smøres opp ? Sitér dette innlegget Link to post
beauty of aqua Svart 25.April.2010 Del på Facebook Svart 25.April.2010 jeg har nettopp byttet inn min båt i en scand atlantic alt det tekniske fungerer med unntak av ankervinsje... det klikker i releet men ingenting skjer skal se på dette da jeg overtar båten om en ukes tid.. så kan jo vi kansje prøve og hjelpe hverandre Sitér dette innlegget mvh.beuty of aqua achilles 265, gh 11, wesling 16, bella 620 dc, sealine s25, Scand Atlantic 32 Link to post
Lazyjack Svart 26.April.2010 Del på Facebook Svart 26.April.2010 Bestiller du motor får du motor, skal du ha gear bestiller du gear. Demonter motor fra gear og sjekk eller prøvekjør. Sitér dette innlegget Link to post
BMP Svart 26.April.2010 Del på Facebook Svart 26.April.2010 Væe oppmerksom på at på en del slike vinsjer er det selvsperrende snekkegir og disse kan kun dreies rundt fra motorsiden. Så om du har prøvd og dreie rundt fra vinsj siden og ikke klart det er det forsåvit ikke så rart og helt mormalt. Sitér dette innlegget Link to post
Lazy Svart 26.April.2010 Del på Facebook Svart 26.April.2010 jeg har nettopp byttet inn min båt i en scand atlantic alt det tekniske fungerer med unntak av ankervinsje... det klikker i releet men ingenting skjer skal se på dette da jeg overtar båten om en ukes tid.. så kan jo vi kansje prøve og hjelpe hverandre Gå over alle koblinger og ledninger fra rele til motor først kan være dårlig kontakt der. Jeg har slitt litt med det i min Nordic. Releet og styring ligger under køya i ac og det er for å komme borti det men en sko/bag osv... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.