Erik Startet 25.April.2010 Del på Facebook Startet 25.April.2010 (redigert) Har lagt merke til at det på baderommet i Hanse båtene er ett anti skli belegg som ser veldig skittent ut. Tenkte først at det sannsynligvis var sølt spillolje fra motor der på den spesifikke båten jeg har kikket på (det er jo adkomst til siden av motoren derfra), men ved sjekk på nett (Youtube m.m) av andre tilsvarende båter, så ser jeg at alle har dette svarte, skjemmende fargebelegget på baderoms gulvet. Hva er det ? Er det patenten på gulvet som er umulig å holde ren, eller er det umulig å skifte olje på motoren uten å søle der? Er det mulig å få det vekk ? Er det evt mulig å bytte dørk der ? Redigert 25.April.2010 av Erik (see edit history) Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Bitteliten Svart 26.April.2010 Del på Facebook Svart 26.April.2010 Lag et teak trallverk som passer akkurat. Da slipper du våte føtter om du har dusjet før du pusser tenna Sitér dette innlegget Link to post
Erik Svart 26.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.April.2010 Dette var jo en veldig god ide, hvis det bare er ståhøyde nok til at man slipper å stå med bøyd hode på badet (for det vil jo bygge noen cm). Det må jeg nesten sjekke. Men hva ER belegget, og er det mulig å bli kvitt det ? Sitér dette innlegget Sometimes I think of how it used to be... R.I.P. Lemmy ,Phil & Eddie Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.