jutul Startet 26.April.2010 Del på Facebook Startet 26.April.2010 Men tanken virker ikke full. Verken med lyd av pumpa eller dunking på tanken skulle indikere dette. Når jeg slutter strømmen til måler faller den tilbake til null. Hva er feilen og hva gjør jeg eventuelt med dette. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 26.April.2010 Del på Facebook Svart 26.April.2010 giverfeil kanskje? rensejobb tøm tanken - skru ut giveren - mye såpe og ferskvann Sitér dette innlegget Link to post
Marida Svart 26.April.2010 Del på Facebook Svart 26.April.2010 Prøv å dunk på giveren, vi må det på vår innimellom. Henger seg opp. Sitér dette innlegget Link to post
EIRINA Svart 26.April.2010 Del på Facebook Svart 26.April.2010 Vi hadde samme problemet, det kan være papir som har satt seg på giveren, fyll tanken med vann ca 3/4 full,kjør rundt i ring, og møt din egen sjø. Ta små krappe svinger Sitér dette innlegget Link to post
Tox Svart 26.April.2010 Del på Facebook Svart 26.April.2010 Kanskej, som A-Joda skriver, at papir har satt seg på giveren! Skru den ut, vask med vann, og fjern alle papir og skit rester.. Det er vanligvis ganske enkelt å komme til, giveren sitter oftest monert på Manneluka ppå toppen av septiktanken! Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 26.April.2010 Del på Facebook Svart 26.April.2010 urinstein på føleren Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Lars H. Svart 26.April.2010 Del på Facebook Svart 26.April.2010 Du skal ikke av det Sjømann. Jeg har en slik føler der det er en "smultring" som sklir opp og ned på en "stav" hvor det stadig setter seg urinstein. Da er det av med mannlokket, hånden nedi og dra "smultringen" hart opp og ned på "staven" (huff nå ble det bare værre og værre!) et par ganger så den løsner og går lett. Litt ekkelt med mye på tanken, men det går da å vaske seg etterpå. Lars H. (selvoppnevnt drittunge) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Christina 3 Svart 26.April.2010 Del på Facebook Svart 26.April.2010 Er det en slik giver http://www.maritim.no/product.aspx?id=1547...upkey=001001062 tar du av låseringen i enden og demonterer giveren. Da får du renset den skikkelig..... Fungerer som smurt etterpå.... Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 26.April.2010 Del på Facebook Svart 26.April.2010 Min giver er også Wema, men en litt eldre variant av plast hvor jeg har fjernet ytterrøret for godt. Og ja, etter rensing fungerer det OK, - en stund. Jeg smurte staven en gang med Teflon, men det hjalp ikke, urinsteinen bygger seg likevel opp. Og jeg har stadig en skvett 35% eddik i dassen. Lars H. Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Bartesam Svart 26.April.2010 Del på Facebook Svart 26.April.2010 Får ikke stein når en drikker nok på fjorden Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Fjordland Svart 26.April.2010 Del på Facebook Svart 26.April.2010 Jeg smurte staven en gang med Teflon, men det hjalp ikke, urinsteinen bygger seg likevel opp. Lars H. Trodde dette var et båtforum eg Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 26.April.2010 Del på Facebook Svart 26.April.2010 (redigert) Får ikke stein når en drikker nok på fjordenMen hva når, som en annen bruker sier i signaturen sin: Jeg har sluttet å røyke og drikke. Nå står det bare tilbake å slutte å ljuge!Lars H. Redigert 26.April.2010 av Lars H. (see edit history) Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Volvomekanikeren Svart 26.April.2010 Del på Facebook Svart 26.April.2010 Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Fjordland Svart 26.April.2010 Del på Facebook Svart 26.April.2010 Men hva når, som en annen bruker sier i signaturen sin: Jeg har sluttet å røyke og drikke. Nå står det bare tilbake å slutte å ljuge!Lars H. om det finnes et snev av sannhet i den setningen, så får du kjøpe inn drikkevarene okke som. så får du heller helle dem rett i dassen uten å filtrere dem gjennom legemet Sitér dette innlegget Link to post
Lars H. Svart 26.April.2010 Del på Facebook Svart 26.April.2010 Sitér dette innlegget Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.