Jump to content

Måler til septik står på full

jutul

Recommended Posts

Du skal ikke :giggle: av det Sjømann. Jeg har en slik føler der det er en "smultring" som sklir opp og ned på en "stav" :eek: hvor det stadig setter seg urinstein. Da er det av med mannlokket, hånden nedi og dra "smultringen" hart opp og ned på "staven" (huff :blush: nå ble det bare værre og værre!) et par ganger så den løsner og går lett. Litt ekkelt med mye på tanken, men det går da å vaske seg etterpå.

Lars H.

(selvoppnevnt drittunge)

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Min giver er også Wema, men en litt eldre variant av plast hvor jeg har fjernet ytterrøret for godt. Og ja, etter rensing fungerer det OK, - en stund. Jeg smurte staven en gang med Teflon, men det hjalp ikke, urinsteinen bygger seg likevel opp. Og jeg har stadig en skvett 35% eddik i dassen.

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Får ikke stein når en drikker nok på fjorden
Men hva når, som en annen bruker sier i signaturen sin: Jeg har sluttet å røyke og drikke. Nå står det bare tilbake å slutte å ljuge!

Lars H.

Redigert av Lars H. (see edit history)

Men hva når, som en annen bruker sier i signaturen sin: Jeg har sluttet å røyke og drikke. Nå står det bare tilbake å slutte å ljuge!

Lars H.

om det finnes et snev av sannhet i den setningen, så får du kjøpe inn drikkevarene okke som. så får du heller helle dem rett i dassen uten å filtrere dem gjennom legemet :cheers:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...