Jump to content

Hvor får jeg kjøpt varmeveksler?

båtmann28

Recommended Posts

heisann, starta opp båten for første gang på lørdag(nyinnkjøpt), oppdaget da en lekkasje rundt oljekjøler. hadde en mann som jobber på Volvo Penta verksted der i dag og så på det....Dommen var knusende, manifold var bare og skrote, og det samme med varmeveksler. lurer nå på om noen veit hvor det går ann å få tak i en varmeveksler,helst uten at det koster mer enn ny båt :headbang:

Velkommen i klubben til oss som har kjøpt båt og fått søppeldeler til motor.

Du finner eksos på bla finn.no.

Varmeveksler er jeg ikke sikker på hvor du finner. Vet heller ikke om det er samme veksler som på min aq145(tror jeg), men oljekjøler finnes til tider billig på ebay.

Håper du kan poste den infoen du måtte finne om varmeveksler, da jeg muligens må se etter slikt jeg også.

Lykke til med prosjektet.

Jeg drar snart å henter bilmotor for å bygge opp til å ha i båten. Kanskje du burde vurdere tilstanden på resten av motoren din før du begynner å bruke mye penger.

Så¨forresten noen aq motorer på finn for litt siden som skulle selges i deler...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...