snurresprett Startet 27.April.2010 Del på Facebook Startet 27.April.2010 har kikket litt på en brukt slik, men finner lite om den på nettet. Noen som har erfaringer? Sitér dette innlegget Link to post
OnkelDonald Svart 27.April.2010 Del på Facebook Svart 27.April.2010 110hk har jeg aldri hørt om. Har hatt en 115 v4 evinrude fra midt på 80-tallet, men ikke lenge nok til å egentlig mene så mye om den. Den fusket å køddet noe værre for meg. Har ellers hatt ymse andre OMC Johnson/Evinrude motorer fra 80-tallet og har egentlig ikke hatt noe å utsette på kvaliteten. vel sammenskrudde motorer det. Sitér dette innlegget Genialt enkel redigering av nettsider Link to post
snurresprett Svart 28.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2010 fant den på finn.no , eier oppga den til og være 110hk... men men tror nok heller det var en 115.. uansett slo den fra meg da den ikke så ut i måneskinn ;) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.