jorhan Startet 28.April.2010 Del på Facebook Startet 28.April.2010 Som det fremgår av tittelen så lurer jeg på om det er noen som vet om et dyktig firma i Østfold som tar på seg slike jobber. Til en vettug pris selvfølgelig Har en Skarpnes 28 som jeg er så veldig fornøyd med men det eneste jeg ønsker meg i tillegg er en hardtopp. Dette er ikke noe jeg har kunnskap til å gjøre selv da jeg vil ha "strøken" finish på hardtoppen. Sitér dette innlegget Link to post
BjornLie Svart 28.April.2010 Del på Facebook Svart 28.April.2010 Glomma båt service: (Tidligere Sarpsborg Mek. Verksted) Båtopplag ute og inne Reparasjoner, service, montering Restaurering og montering Teakdørker etter mal tagging eller tegning Alle typer syrefast stål til båt - kom med mal eller tegning. Gjøres også rett på båten i båthavna. Bagging / krympeplast av båt for opplag Propellreparasjoner Alle typer plastreparasjoner Ce-dokumentasjon og tekniske spørsmål Fuktmåling og tykkelsesmåling av GRP Tilstandsrapporter på båter Alt i støp og gelcoatreparasjoner 300 meter lang dypvannskai Truck med løft inntil 20 tonn Salg av opplagsutstyr Greåkervn. 107, 1718 Greåker Tlf. 69 13 89 20 Fax 69 13 89 21 post@glommabat.no Sitér dette innlegget SeaKing 38: Fire-roms fritidsbolig med to terasser og fleksibel beliggenhet. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.