STRANDAKRABBA Startet 1.Mai.2010 Del på Facebook Startet 1.Mai.2010 Hei, noen som har riktig partnummer til "Medbringeren" som driver sjøvannspumpen/impelleren på VP TMD30A. Finner ikke denne i sprengskissen til pumpen. Takker for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 1.Mai.2010 Del på Facebook Svart 1.Mai.2010 (redigert) Her: http://www.marinepartseurope.com/en/volvo-...0-26-18150.aspx 842843 er hele greia ! Det lå en slik på markedet her for en uke siden, men jeg finner den ikke igjen nå.. Redigert 1.Mai.2010 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 1.Mai.2010 Del på Facebook Svart 1.Mai.2010 (redigert) Hm...du tenker denne gummigreia som sitter bakenfor pumpa og driver impelleren? Posisjon 7 Se på posisjon 7... 829433 skal visst være nummer på denne lille skøyeren som driver impelleraksel. Redigert 1.Mai.2010 av Jorg-1 (see edit history) Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
STRANDAKRABBA Svart 1.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2010 Takker Jorg-1, det er den lille gummi greia ja. Måtte være sikker på at jeg fikk riktig part nummer da det viser seg at motorene blir "meget vanskelig" å få start på om medbringeren er for tykk, dårlig med diseltrykk. Worry-II, det var den sprengskissen du linker til jeg hadde sett på, men her vises ikke medbringeren, men takker for svar. Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 1.Mai.2010 Del på Facebook Svart 1.Mai.2010 Med det samme vi er innom denne pumpa, får man kjøpt denne med rørgjenger i inn løp/utløp i stedet for det fordømte gummiring tullet til VP? Sitér dette innlegget Link to post
Jorg-1 Svart 1.Mai.2010 Del på Facebook Svart 1.Mai.2010 (redigert) Hei gullfisk....gummiringtullet...tja... Mener disse pumpene er fra Johnson Pump...og de har jo mange forskjellige typer pumper som kan passe. Men vær opps...disse pumpene koster grunker... Redigert 1.Mai.2010 av Jorg-1 (see edit history) Sitér dette innlegget Dracosiden til Jørgen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.