Jump to content

Noen som har erfaring med ctek ladere?

nitesu

Recommended Posts

Jeg har to XS7000 selv, og min grunn til å kjøpe de var at jeg så Elementstorage brukte 24V-utgaven til sitt produkt Autostore, som er roboter som opererer et stort varelager.

Sjekka litt med en av montørene da jeg så utseendet på laderne, og spurte hvordan erfaringen deres var med de, og fikk til svar: "Tja, tipper vi har installert opp mot 100 stk av den utgaven, og har hatt feil på en av de, og de var koblingsfeil på sekundærsiden (lade-siden - min anm.) som var gjort av en av våre egne montører." :smiley:

Min Ctek 7000 signaliserte med røyksignaler at den var påvei til elektronikkhimmelen for en måned siden. Den var 7-8 år gammel. Kjøpte ny Ctek 2500 allikevel, synes 7-8 år er grei levetid :-)

mvh

Bavaria32sport

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

Har flere stk, både 24v og 12v. Ingen problemer eller feil på dem. Ca 50 ganger bedre enn Ladac som jeg har 6 av og 2 av dem fungerer...

Edit: Ingen av disse står i båt da, men kan ikke tenke meg at det har noe betydning...

Redigert av Espenok (see edit history)

Fortiden uten seilbåt i forhåpentligvis en kortvarig peridode, men har ei toroms spissa til roing, dorging og tråling etter laks i ferskvann!

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...