nitesu Startet 1.Mai.2010 Del på Facebook Startet 1.Mai.2010 Begge mine 24 volts ctek ladere har streiket i løpet av to måneder. Er disse laderne svake? Sitér dette innlegget Nils Terje Sundberg Link to post
dvil Svart 1.Mai.2010 Del på Facebook Svart 1.Mai.2010 Jeg kjenner mange som har slike, de små typene til bil. Har ikke hørt om feil. Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 1.Mai.2010 Del på Facebook Svart 1.Mai.2010 geniale ladere, har ikke 24v men antar de har samme kvalitet som 12v, kan det være en miljøvariabel hos deg som gjør dette? Sitér dette innlegget Link to post
Thomza Svart 1.Mai.2010 Del på Facebook Svart 1.Mai.2010 Jeg har to XS7000 selv, og min grunn til å kjøpe de var at jeg så Elementstorage brukte 24V-utgaven til sitt produkt Autostore, som er roboter som opererer et stort varelager. Sjekka litt med en av montørene da jeg så utseendet på laderne, og spurte hvordan erfaringen deres var med de, og fikk til svar: "Tja, tipper vi har installert opp mot 100 stk av den utgaven, og har hatt feil på en av de, og de var koblingsfeil på sekundærsiden (lade-siden - min anm.) som var gjort av en av våre egne montører." Sitér dette innlegget Link to post
Pjolter Svart 1.Mai.2010 Del på Facebook Svart 1.Mai.2010 Har 24 V laderen 1400 ett eller annet.. helt genial. ingen problemer i det hele tatt Mvh Pjolter Sitér dette innlegget I`!;I`m still confused, but on a higher level. FJORD 38 AC • Polar 20 Vp http://www.home.no/pjolter Link to post
Marulf Svart 2.Mai.2010 Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 Jeg har 12v utgaven M300, + 2 stk små ladere av samme fabrikat. Kjempefornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
Windy37GM Svart 2.Mai.2010 Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 Min Ctek 7000 signaliserte med røyksignaler at den var påvei til elektronikkhimmelen for en måned siden. Den var 7-8 år gammel. Kjøpte ny Ctek 2500 allikevel, synes 7-8 år er grei levetid :-) mvh Bavaria32sport Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
jfw69 Svart 2.Mai.2010 Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 Ctek laderen er topp, men ladeamperen er forholdsvis ganske lav. Men tar man tiden til hjelp eller ikke har så store batterier man lader av gangen, er den liten, hendig og trofast Den er også fin til vedlikeholdsladning Sitér dette innlegget Link to post
Espenok Svart 2.Mai.2010 Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 (redigert) Har flere stk, både 24v og 12v. Ingen problemer eller feil på dem. Ca 50 ganger bedre enn Ladac som jeg har 6 av og 2 av dem fungerer... Edit: Ingen av disse står i båt da, men kan ikke tenke meg at det har noe betydning... Redigert 2.Mai.2010 av Espenok (see edit history) Sitér dette innlegget Fortiden uten seilbåt i forhåpentligvis en kortvarig peridode, men har ei toroms spissa til roing, dorging og tråling etter laks i ferskvann! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.