JGH Svart 1.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2010 tar turen imorgen eg då, kanskje 2 hoder kan finne ut av det. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
Hansa666 Svart 1.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2010 (redigert) gmg. Kursen på 12V til sig uttakene er på skal være på en egen krets ( så vidt jeg vet...) Kommer en kabel fra motorrommet som kretsen er koblet på. Hvor nøyaktig denne kabelen kommer fra vet jeg ikke, men det var et godt forslag Redigert 1.Mai.2010 av Hansa666 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hansa666 Svart 1.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2010 JGH Du er hjertelig velkommen To hoder tenker bedre enn kun mitt, DET er i hvertfall sikkert Sitér dette innlegget Link to post
Hansa666 Svart 1.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mai.2010 Må bare få poengtere BP sin fortreffelighet... Ligger her i Husnes med et trivielt problem, rett bortenfor ligger det er annet BP medlem som stiller opp Kan det bli bedre Takker for mange svar og gode forslag, skal teste i morgen OG nå vet jeg litt meg om 12V Sitér dette innlegget Link to post
Gerhard Svart 14.Juni.2010 Link til dette innlegget Svart 14.Juni.2010 Jeg husker jeg fulgte med på denne og kunne ikke helt forstå hva som kunne være feil. Når jeg endelig klarer å Google meg tilbake til tråden så er det fortsatt ikke oppklart (her på nettet). Som en bok som mangler de siste sidene. Hvordan gikk det ? Fant du ut av det ? Gerhard Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.