Enzo Startet 1.Mai.2010 Del på Facebook Startet 1.Mai.2010 Har slike statoilflasker og en gasskomfyr. det er en stengekran inne i pentrybenken i tillegg til stengning på selve flasken. Jeg har 2 flasker og har testet med begge. Her er problemet: Det er som om stengekranen står halvt på, jeg tenner blussene og flammen på full guffe er som den skal være når man stilelr ned på laveste hakket, stiller jeg ned varmen så slokker flammen. Er det noen som har tips til hva som kan være feilen ? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 1.Mai.2010 Del på Facebook Svart 1.Mai.2010 rusk ett eller annet sted kanskje? fungerer "kokeplatene" som normalt? Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 1.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2010 (redigert) Det er jo rart om begge kokeplatene skulle være feil med, komfyren har vel vært brukt tilsammen max 5timer tipper jeg så det er å regne som kliss nytt. Om jeg tenner begge brennerne så minker flammene på begge, slukker jeg så den ene så får den andre mer gass og det blir større flamme men langt fra så kraftig som det skal være Redigert 1.Mai.2010 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 1.Mai.2010 Del på Facebook Svart 1.Mai.2010 Jeg forstod først at det var til stekeovnen det var dårlig futt - men skjønner nå at det er til hele apparaturen. Da vil jeg tro at det enten er rusk i en slange/kobling eller lekkasje ett eller annet sted. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 1.Mai.2010 Del på Facebook Svart 1.Mai.2010 (redigert) Vi plagdest litt i en lånt båt engang at vi bare fikk en liten fiseflamme på gassblussa akkurat slik du beskriver. Det viste seg det var ikkje bare å vri på men der var en liten prosedyre under tenning for å få rett effekt. Det var desverre ikkje meg som fant utav det så har ingen detaljer.. Har du sett i bruksanvisningen om det kan være noe slikt? Redigert 1.Mai.2010 av Korsnes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 1.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2010 (redigert) Skrudde av regulatoren inkl slange nå og blåste og sugde i slangen og ba og bannet og når jeg nå monterte det tilbake så var det kjempefutt igjen, det var kanskje bare litt grums i den etter vinteren. Beklager uklarheten i førstepost bitteliten. Så forresten etter dere i Son i går Redigert 1.Mai.2010 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
mikki Svart 2.Mai.2010 Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 Hei Hadde samme problem tidligere, da var de skruen på selve handtaket på stengekranen i pentrybenken som var løsnet. mvh Mikki Sitér dette innlegget Link to post
arkmarin Svart 2.Mai.2010 Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 Det er regulatoren som er blitt treg. Den liker ikke saltholdig miuljø og bør skiftes. Jeg bruker å kakke lett på regulatoren, så ordner det seg midlertidig. Sitér dette innlegget Arnehttp://www.arkmarin.no/ Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.