Brizo Startet 1.Mai.2010 Del på Facebook Startet 1.Mai.2010 Har nå fått levert min nye båt som jeg fikk ved reklamersjon. Jeg synes ikke fenderlista som er av gummi er videre pen, det er små bulker rundt hele båten. Som er ganske vanlig, men jeg har sett det bedre. Er det noe mulighet å rette på det med varmluft pistol og med noen slag med plasthammer`n? Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 1.Mai.2010 Del på Facebook Svart 1.Mai.2010 (redigert) varm luftpistol gjør iallefall liten nytte! Redigert 1.Mai.2010 av Korsnes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Brizo Svart 1.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2010 Andre forslag Korsnes? Sitér dette innlegget Link to post
Tranen2 Svart 1.Mai.2010 Del på Facebook Svart 1.Mai.2010 Varm luftpistol hjelper ikke, varmluftspistol kan muligens hjelpe. Sitér dette innlegget Coronet 24 Midi, Saga 27 AC, Draco 25 TC, Coronet 27 Seafarer II, Blesser 505, Wauquiez Gladiator 33, Antares 580, Grandezza 26 CA, Starfisher 30 Cruiser Fly. Link to post
Brizo Svart 1.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Mai.2010 He he, får vel prøve å unngå å skyten påplass! Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 2.Mai.2010 Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 enten er du veldig pirkete eller så ser det ille ut. har aldri sett småbulker på fenderlist før. har du bilder? Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 2.Mai.2010 Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 Er listen løs på midten og bare festet i endene kan muligens sommervarmen glatte ut bulkene etterhvert. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Brizo Svart 2.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 Bitteliten, ja, jeg er sykt pirkete. Bulker er vel muligens feil si, men ugjevnheter er mer dekkende ord. Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 2.Mai.2010 Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 ta fenderlisten av og legg på ny. Sitér dette innlegget Link to post
Tilde Svart 2.Mai.2010 Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 Har nå fått levert min nye båt som jeg fikk ved reklamersjon. ... Er ikke dette i så fall en ny reklamasjonssak da? Jeg hadde ikke godtatt å bruke hammer`n på min nye Nimbus... Sitér dette innlegget Link to post
Brizo Svart 2.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 Det stemmer det Tilde, det er bare at jeg er sykt nøye. Men det må sies at den nye båten er endel hakk bedre enn den gamle, faktisk j... fin. Det er bare at jeg iriterer meg over ugjevnhetene på lista. Det kan jo selvfølgelig rette seg under sommer sola. Må få skryte litt av Nimbus også. Som plaster på såret, så har de satt inn den nye D3 220 mot 190 som jeg hadde før og så har de montert inn Sony stereo uten mer kost for meg. Motoren virker helt super, stor forskjell ifra gamle D3. Det blir spennende å se hvordan den oppfører seg utover sesongen. Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 2.Mai.2010 Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 Hadde du tatt et bilde hadde det vært lettere å bedømme hva dette kan være... Sitér dette innlegget Link to post
Tilde Svart 2.Mai.2010 Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 Hva er grunnen til at du har fått byttet en hel båt på reklamasjon? Det skal være tungtveiende grunner til et slikt bytte. Sitér dette innlegget Link to post
Brizo Svart 2.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 Tilde, hva som var feil med den forrige båten, blir mellom meg og Nimbus. All honnør til Nimbus, som har rydda opp uten noen form for bråk! Sitér dette innlegget Link to post
Tilde Svart 2.Mai.2010 Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 (redigert) Alt i orden, Brizo. Det beste er jo å komme ut av slike ting i minnelighet, og årsaken behøver slett ikke kringkastes. Jeg er en fornøyd Nimbus-eier selv, så det var mest for nysgjerrigheten jeg spurte Redigert 2.Mai.2010 av Tilde (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Brizo Svart 2.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 Hvordan Nimbus er det du har Tilde? Sitér dette innlegget Link to post
Tilde Svart 2.Mai.2010 Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 Jeg har en Commander, 38 fot. Sitér dette innlegget Link to post
Brizo Svart 2.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 Oj da Tilde, da bytter vi?? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.