Jump to content

Trinser midt på på salingshornene mamba 29, hva er de til

bukt

Recommended Posts

hei , går fremover. tatt og oljet alle dører, skuffer og løse mahognydeler. skal ta skottene i sommer. av ødelagte deler er dørkplater(sluppet litt i laminat) plater ved inngangsluke . skal og ta ut vinduene og få tettet disse skikkelig da disse lekker litt samt forpiggluke som og lekker .

Skal bygge hus neste sommer når jeg er ferdig med det jeg pusser opp nå så båten er ikke på vannet før det står ferdigt, sjøsetting ble utsatt et år men greit å ha tid til å bruke den og når den sjøsettes.

Fått din på vannet?

Artig.. Dvs at båten ikke kommer på vannet før 2012??

Min har ligget på vannet i vinter. Vårpussen er for det meste tatt. Har brukt mye tid på nye seil, rulleforstag, lazyjacks/bag,nytt kjøleskap osv.. Så nå begynner det å ligne båt..

Ang utette vinduer: Våre vinduer lekker også, og det er svært så irriterende. Tok de ut i fjor vinter, byttet glass (beholdt pakningene, da de så bra ut), og guffa på med tec7. Det var en stor jobb, og vinduene lekker desverre like ille.

Til høsten skal vi bestille nye vinduer her: http://www.ometall.se/

Fikk pris på ca 7000 NOK for ferdige vinduer. Disse er selvdrenerende, så vannet renner ut under vinduet istede for inn i kabinen.

ja lenge å vente til 2012 men lite vits i å sette den på vannet for noen få turer, da står den mye billigere der den står nå... kjøper nok en snekke å ha på plassen i sandefjord sålenge som jeg frakter hit selv på høsten.

skal sjekke ut de vinduene, tenkte å tette som deg jeg og men lite vits i det hvis de ikke blir tette ... hmm

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...