Nightlife Startet 2.Mai.2010 Del på Facebook Startet 2.Mai.2010 (redigert) Jeg har fra Summer Dream-prosjektet mitt plukket ut en nyoverhalt Ford-motor, marinisert av Bowman. På blokka står det 826F-6015-EAC. På panna står det 2702E. Fikk tips om at det sannsynligvis er en 2725, helt til noen fortalte at det ikke er foringer i sylindrene på denne. Jeg har plukket motoren i mange biter, og det er nok av foringer i sylinderne. Noen som har peiling på disse? Jeg tror det er orginalmotoren fra båten var ny, det er totaloverhalt med alt nytt. Redigert 2.Mai.2010 av Nightlife (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 2.Mai.2010 Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 (redigert) Er foringer i sylinderene på denne, men de er ikke våte, men tørre. De er presset ned i blokka. Er jo en Ford motor som heter 2702 E. Hvor mange hester er det i den? 2725E har 128 hester Redigert 2.Mai.2010 av Bartesam (see edit history) Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Nightlife Svart 2.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 Problemet er at jeg vet ikke hvor mange hester den har:) Jeg tror det er omkring 120 hk, baser på typen båt og at den ikke har noe turbo. Foringene er presset ned i blokka, ja. De kom i alle fall ikke ut da jeg tok ut stemplene tidligere i dag:) Da satser jeg på at det er en 2725, og bestiller pakninger til en slik. Takk:) Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 2.Mai.2010 Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 Skal være et skilt på svinghjulshuset som indikerer hva slags motor det er. Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Nightlife Svart 2.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 Jeg har desverre lett med lys og lykt for å finne et slikt skilt, uten å være heldig. Girkassa er Lancing Marine, og så vidt jeg kan se lager de 2725 motorer med bowman veksler. Kan det hjelpe med noen bilder? Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 2.Mai.2010 Del på Facebook Svart 2.Mai.2010 Har to slike i båten min jeg. 2725E med Bowman varmeveksler og PRM 500 gear Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.