Sjeldenutpå Startet 3.Mai.2010 Del på Facebook Startet 3.Mai.2010 Hei ! Skal gjere ein jobb når båten ligger ute. Og tenkte blende gjennomføringen bak. Kanskje ein rørlegger har ei muffe eller noko som passer rett inni gjennomføringen håper eg. Men kva er innvendig diameter ? Rekner med det er ca standard gods i gjennomføring uansett fabrikat..., og slangen heiter 76mm. Nei eg har ikkje svanehals....ja eg har lyst på, men må bygge om skap eller seng då. Så det får bli ein anna gong... Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Sjeldenutpå Svart 3.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 Kanskje overskrift skulle vert: Hjelp til å blende eksos bak på båten når den ligger ute ! Snakka med ein kar fra eit slangeverksted, de hadde ikkje noko oppblås-greie som hadde vert snadder. Var innom Brødrene Dahl, han kunne hjelpe, men bestilling og dyyyrt... Noko som skulle blåses opp inni rør. Tenkte på treplugg, med er redd for å banke noko inni. Lurte på ein liten lekeball med ventil, men fann ikkje passe str i butikken i dag. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
M/S Bastard Svart 3.Mai.2010 Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 Kanskje blæra i en fotball/håndball kan brukes? Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 3.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 Brukte det ein gang tidligere. Det går, men det var på 3-4 forsøk....blære ville bare ut av hullet straks det kom litt luft i. Og ballpumpa fylte seg med sjøvann Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
S/Y Ørnen Svart 3.Mai.2010 Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 (redigert) denne tenker jeg du skal ha, fåes feks hos Maritim, vel og merke om dette bare er en midlertidig blending mens du jobber Skumplugg Redigert 3.Mai.2010 av ´Ørnen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 3.Mai.2010 Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 (redigert) rør/slanger oppgis innvendig diameter Redigert 3.Mai.2010 av Korsnes (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 3.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Mai.2010 Sjå der den skumpluggen var kanskje ikkje så dum... Ja når slangen er 76, og gjennomføringa heiter 76, så er den til 76 slange, så der er målet utvendig. Fikk nett ein sak her nå med pakninger på, som eg skal måle. En avløpsdel Går seg nok til. Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.