nor star 290.. Startet 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 3.Mai.2010 har fått tilbud om en norline 36 til ca 500 000 inklusive avgifter . båten har 2x200 volvo båt og motorer er 91mod, noen som har erfaringer med denne typen ang sjøegenskaper , innrednings løsning , fly +++. ut i fra markedet er dette veldig billig tror jeg , båten skal være meget pen men selges pga sykdom , har fått nyss i denne igjennom en som kjenner til familien som eier den, båten ligger ikke i norge. synspunkter??????? Sitér dette innlegget Link to post
grønningen Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 da tror jeg du får veldig mye båt for pengene, flotte båter. vaagen 40 ble bygd på samme skroget har jeg hørt. Sitér dette innlegget Gir max og auke itte kvart Link to post
SoBo Svart 4.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2010 (redigert) Flott båt. Det stemmer at Vaagen 39/40 er bygget på det samme skroget. Skroget ble også breddet, ikke bare forlenget i Vaagen utgaven. Det finnes flere utgaver av Norline 36. Med drev og med aksel. Forskjellige innrednings løsninger. Tror en del er selvbygg. Må jo være en fin pris dersom dette er import og alle avgifter medregnet ( Moms på kjøpesum,hk avgift, moms på hk avgift moms på frakt etc.). Et annet pluss er vel også at dette da er to volvo 41 b motorer. Redigert 4.Mai.2010 av SoBo (see edit history) Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
nor star 290.. Svart 4.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2010 da fant jeg ut at det faktisk ikke var volvo motorer i båten men bmw d 190 da blir ingen handel , det er sikkert Sitér dette innlegget Link to post
SoBo Svart 4.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2010 Det var dumt. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.