Nøttlending Startet 4.Mai.2010 Del på Facebook Startet 4.Mai.2010 Hei! Ville bare dele en svært negativ opplevelse med en Cummins-leverandør som annonserer mye på Finn.no, slik at ikke flere blir offer for systemsvikt og rot. Leveransen gjaldt filtersett og kjøleslanger til mine 2 6BTA motorer - Det gikk ca 1,5 mnd fra bestilling til jeg fikk delene. Leveransen ble purret gjentatte ganger. - Når delene endelig kom manglet nesten alle slangene på sjøvannsiden, noen slanger på ferskvannsiden, filtere var feil og noen manglet, impellere manglet. - Når fakturaen kom var det fakturert helt andre beløper for delene enn det som var tilbudt + fakturert for mye som ikke var levert. - Jeg betalte for de delene jeg hadde mottatt til den prisen som var avtalt, men ser i ettertid at jeg faktisk har betalt for en del slanger jeg aldri fikk. Idag ringte en mindre hyggelig mann og lurte på hvorfor jeg ikke hadde betalt hele fakturaen (de fakturerte 10.700,- mens jeg egentlig betalte for mye når jeg betalte 6.069,-. Han var forøvrig svært lite imøtekommende Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 5.Mai.2010 Del på Facebook Svart 5.Mai.2010 Har motsatt erfaring med avdelingen på Eggesbønes....men har handlet i litt mindre skala. Håper det ordner seg Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.