Jump to content

Svært negativ erfaring med Skipsservice (Ulmatec Skipservice)

Nøttlending

Recommended Posts

Hei!

Ville bare dele en svært negativ opplevelse med en Cummins-leverandør som annonserer mye på Finn.no, slik at ikke flere blir offer for systemsvikt og rot.

Leveransen gjaldt filtersett og kjøleslanger til mine 2 6BTA motorer

- Det gikk ca 1,5 mnd fra bestilling til jeg fikk delene. Leveransen ble purret gjentatte ganger.

- Når delene endelig kom manglet nesten alle slangene på sjøvannsiden, noen slanger på ferskvannsiden, filtere var feil og noen manglet, impellere manglet.

- Når fakturaen kom var det fakturert helt andre beløper for delene enn det som var tilbudt + fakturert for mye som ikke var levert.

- Jeg betalte for de delene jeg hadde mottatt til den prisen som var avtalt, men ser i ettertid at jeg faktisk har betalt for en del slanger jeg aldri fikk.

Idag ringte en mindre hyggelig mann og lurte på hvorfor jeg ikke hadde betalt hele fakturaen (de fakturerte 10.700,- mens jeg egentlig betalte for mye når jeg betalte 6.069,-. Han var forøvrig svært lite imøtekommende :headbang:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...