askepott Startet 4.Mai.2010 Del på Facebook Startet 4.Mai.2010 Erfaringer om denne båten mottas gjerne....skal se på en -07 modell i morgen.... Sitér dette innlegget Link to post
askepott Svart 6.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mai.2010 Ingen som kan si noe?? Sitér dette innlegget Link to post
Jommy Svart 6.Mai.2010 Del på Facebook Svart 6.Mai.2010 Var for noen måneder siden en omfattende test i Båtliv. Sjekk om du kan hente denne på nettet. Ellers mener jeg det har vært spurt og svar før om denne flotte båten (som jeg dessverre ikke har selv). Søk i arkivet. Sitér dette innlegget Link to post
Lagavulin Svart 6.Mai.2010 Del på Facebook Svart 6.Mai.2010 Her er et par tråder du kan sjekke ut: https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=66603 https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=66401 Sitér dette innlegget Båter: Ibiza 22 Weekender,Ibiza 26 Touring, Bavaria 32 sport, Yamarin 80 DC, nå til salgs Link to post
altmuligbåt Svart 6.Mai.2010 Del på Facebook Svart 6.Mai.2010 Jeg har 760. Veldig fornøyd!!!!! går veldig bra i vannet og er en sikkelig stødig og morsom og kjøre! I tilegg blir jeg stadig inponert over hvor gjenomført de har bygg den!! Løp og kjøp og er det nes spes du vil ha ærlig svar på så bare spør! Tony Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
altmuligbåt Svart 6.Mai.2010 Del på Facebook Svart 6.Mai.2010 Vist du vil ringe meg for en prat så er tl 45006603 Tony Sitér dette innlegget Glerder meg til sommeren!!!!!!!!! da skal det BÅTES:o) Link to post
Kjetil1 Svart 6.Mai.2010 Del på Facebook Svart 6.Mai.2010 Nå har jeg kun erfaringer med "lillesøstera", som har et skrog som sluker bølger i god fart. I medbølger kan du fint få godt med luft under hele båten, og motoren tar seg et bjeff før du lander med et mykt splasj. 760en har jeg kun hørt/lest godord om, og tviler ikke på det. Men, jeg synes seteløsningen ikke er så praktisk som i 650en, og så ser det ut som det er for mye båt og for lite vindskjerm. Dette "viser" ikke så godt synes jeg, på de med blått skrog. Totalt sett, virker Noblessen solid, med doble støpte innerlinere feks... Dette virker mer eksklusivt... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
askepott Svart 7.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2010 Takk for tilbakemeldinger...og Tony - d kan godt hende jeg ringer.... Sitér dette innlegget Link to post
raafen Svart 19.Mai.2010 Del på Facebook Svart 19.Mai.2010 Noen som kan si noe om støyforskjeller mellom Evinrude 150 e-tec og E 250e-tec H.O ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.