Hokky Startet 4.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 4.Mai.2010 Hei. skal montere ny føler i tanken, men får ikke fatt i en som passe på hullene. Kan jeg lime fast den nye? Jeg kan jo ikke akkurat bruke gjennomgående skruer heller. Forslag til lim viss det er et alternativ?? Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
Brodern Svart 4.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2010 Kan du ikke bruke vanlige skruer da, sånne "spisse" hehe. Det har jeg på min måler/føler Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
Hokky Svart 4.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Mai.2010 Kan du ikke bruke vanlige skruer da, sånne "spisse" hehe. Det har jeg på min måler/føler Selvborende ja.. hmm det slo meg ikke engang. Takk for det. Da går jeg for selvborende så er det mulig å få det av igjen. Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.