Hanto Startet 19.August.2004 Del på Facebook Startet 19.August.2004 :sailing:Heei alle sammen! etter en lang og deilig sommer på sjøen, så har jeg kommet frem til at min Hanto 22 blir litt for liten for meg. Jeg har kikket litt på Windy 26 snekke, men det ser ikke ut som det er så mange av de. Er det noen som vet hvor mange som ble produsert? hvilket prisleie mener dere en med original motor bør ligge i? Er ellers innteressert i å vite allt om disse båtene og gjerne forslag om lignende båter med litt moderne linjer. Hilsen smittet av syken. Sitér dette innlegget Link to post
SeaMaster175 Svart 19.August.2004 Del på Facebook Svart 19.August.2004 Hei! Vis du søker etter Windy 26 på www.finn.no, så ser du to stykker til salgs. Det ser jo ut som veldig pene og fine båter, og er sikkert ikke noe dårlig kjøp uansett. mvh Jonhei Sitér dette innlegget Link to post
Hebbe Svart 19.August.2004 Del på Facebook Svart 19.August.2004 Hmmmmm, har fått denne sjuka jeg også. Problemet er bare at det fikk så alt for fort denne gangen, kjøpte Sjømannen i april i år, pusset den opp. Nå er den akkurat lagt ut på Finn... Blir snekke neste gang også men bare litt større. Har ringt på 2 snekker på 25 fot... Fortsatt litt igjen til jeg har en Saga 27, Årø 28, e.l. Må jo holde 3 fotssjuka ved like neste år også. Sitér dette innlegget Båten har sin faste plass i hagen....... Link to post
Goddis77 Svart 19.August.2004 Del på Facebook Svart 19.August.2004 Har nesten samme problemet her og. Min andre halvdel vil ha noe som går litt raskere. Tror hun begynner å bli litt utålmodig på hjemturene Greit å kruse på veien til, men man skal jo hjem igjen og. Har derfor begynt å se meg om etter noe lignende en Scand 26, Cabincruser. Fant en fin en idag, men den var solgt bare timer etter at den var lagt ut på nettet Ja ja. Må nok selge, før en kan tenke på å kjøpe Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.