Thomza Startet 5.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2010 Må kjøpe meg nytt skrogmontert tanklokk til båten, men jeg klarer ikke finne noe i nettbutikkene til Maritim og Seatronic. Enten så bruker jeg feil søkeord, eller så har de det ikke i nettbutikken. Jeg er ute etter en type hvor selve lokket sitter fast i gjennomføringen i skroget, sånn så jeg ikke kan miste den i vannet... Noen som klarer å gi noen hint i riktig retning? Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 5.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2010 Søk på dekksforskruvning, så får du opp et betydelig utvalg... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
OnkelDonald Svart 5.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2010 Et lite hint i riktig retning Sitér dette innlegget Genialt enkel redigering av nettsider Link to post
Thomza Svart 5.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2010 Det var ikke akkurat det første som slo meg nei.... Hehe! Tusen takk for hjelpen! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.