Thomza Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Må kjøpe meg nytt skrogmontert tanklokk til båten, men jeg klarer ikke finne noe i nettbutikkene til Maritim og Seatronic. Enten så bruker jeg feil søkeord, eller så har de det ikke i nettbutikken. Jeg er ute etter en type hvor selve lokket sitter fast i gjennomføringen i skroget, sånn så jeg ikke kan miste den i vannet... Noen som klarer å gi noen hint i riktig retning? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
index Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Søk på dekksforskruvning, så får du opp et betydelig utvalg... Quote "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post Share on other sites More sharing options...
OnkelDonald Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Et lite hint i riktig retning Quote Genialt enkel redigering av nettsider Link to post Share on other sites More sharing options...
Thomza Posted May 5, 2010 Author Share Posted May 5, 2010 Det var ikke akkurat det første som slo meg nei.... Hehe! Tusen takk for hjelpen! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts