Bj.Terje Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Har et Vp290 dp drev med den gamle type powertrim pumpe. Det sitter 2 runde og ganske kraftige releerpå den , det for løfte opp drevet har tatt kvelden. Koblet til et vanlig 70 amp rele og alt virket fint en liten stund, men nå har nok det og gitt seg. Trodde 70 amp skulle holde men det ser ikke slik ut Er det noen som vet hvor store de orginale releene er ? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
mthoms Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 De originale relæer fandt jeg på et tidspunkt på internettet. De skulle, som jeg husker det, holde 1000A i indkoblingsstrøm. Hvor stor kontinuerlig strøm de kan holde, det husker jeg ikke. Dengang brugte jeg den indgraverede identifikation, som står på bagsiden af relæet. Jeg har brugt starterrelæer fra en scooter på mit drev. De har holdt i tre somre nu. Prisen er overkommelig - i hvert fald her omkring - og jeg medbringer et i reserve. http://www.thansen.dk/product.asp?c=379176...;pn=-2112630304 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts