Bitteliten Startet 6.Mai.2010 Del på Facebook Startet 6.Mai.2010 Er det noen proffer her som kan kort forklare innholdet i IAMSAR Manual Vol. III? Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 6.Mai.2010 Del på Facebook Svart 6.Mai.2010 "Bind III - Mobile ressurser (Mobile facilities) er ment å bli brukt ombord i redningsenheter, som fly, helikopter og fartøyer som en veileder i utførelsen av søk og redning eller OnSceeneCordinator-funksjon, samt egensikkerhet". M.a.o en felles håndbok for redningsetater fra IMO og SOLAS inneholdende alt som hører til sjøredning; redningsplanlegging og samhandling, opprettelse og utførelse av søkemønstre, behandling av fartøy, nødstedte, omkomne og reddede etc. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Bitteliten Svart 6.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mai.2010 (redigert) Takk, Jeg prøver å finne en link der jeg kan laste ned gratis. noen som har tips? Redigert 6.Mai.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Frivakten Svart 6.Mai.2010 Del på Facebook Svart 6.Mai.2010 Som nevnt over, dvs, en samhandling og praktisk utførelse av SAR-operasjoner. Har en norsk utgave på pdf. som jeg kan sende deg hvis du ønsker. Sitér dette innlegget VOR ÆRE OG VOR MAGT HAR HVIDE SEIL OS BRAGT D5L - SRC/VHF -SAR -NLS - Livbøyefadder Link to post
Bitteliten Svart 6.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Mai.2010 Takk har sendt deg IM Sitér dette innlegget Link to post
ollebolle2 Svart 12.April.2016 Del på Facebook Svart 12.April.2016 Noen som har siste versjon tilgjengelig på PDF ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.