Sabrina Startet 7.Mai.2010 Del på Facebook Startet 7.Mai.2010 Hei, Jeg er på jakt etter denne eller en tilsvarende lanternemast. Maritim hadde den opprinnelig og den står i deres katalog på hjemmesiden, men det viser seg at produsenten har sluttet å lage denne modellen. Noen butikker har sikkert en liggende. Kjenner noen til hvor jeg kan få fatt i en? Mvh sabrina Sitér dette innlegget Link to post
Hafrsfjord Svart 7.Mai.2010 Del på Facebook Svart 7.Mai.2010 Litt usikker, men den ligner da på en jeg hadde tak i på Maritim - Stavanger Tlf:51841200. Du kan jo ta en telefon og høre. Sitér dette innlegget Link to post
Sabrina Svart 7.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Mai.2010 Litt usikker, men den ligner da på en jeg hadde tak i på Maritim - Stavanger Tlf:51841200. Du kan jo ta en telefon og høre. Takk for svar, men har pratet med dem. De hadde ikke slik en mast. Mvh Sabrina Sitér dette innlegget Link to post
Sabrina Svart 24.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Mai.2010 Dette er masten jeg er på jakt etter. Den går også under navnet 3010 MX. Mvh Sabrina Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 24.Mai.2010 Del på Facebook Svart 24.Mai.2010 I denne annonsen på finn, så er det en som ligner Sitér dette innlegget Link to post
Sabrina Svart 26.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Mai.2010 Takk for tipset. Masten var imidlertid solgt til en annen. Flere tips? Mvh Sabrina Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.