tkb Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 Syntes denne ser tøff ut. Kanskje noe å ha på hytta og til dagsturer? Noen som har kjørt den? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Trulte37 Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 Har ikke kjørt den. Jeg tror skroget på Pioneer Supersport og Steady 520 R er likt. Konsollen er også den samme. Litt andre løsninger med nedslagbare sittebenker i Supersport, i tillegg til lysa foran. Steady`n har faste sittebenker. Jeg hadde valgt Steady`n. Sikla veldig på den på båtmessa i 2008. Steady 520 RS er rå med aluminiumsdørk. Er en test av Steady 520 RS HER Quote Ideell båt er den som ikkje får større fart enn at føraren reagerer like snart Link to post Share on other sites More sharing options...
andk Posted July 4, 2017 Share Posted July 4, 2017 Har en Pioner Supersport. Den beste båten jeg noen gang har hatt for mitt bruk. Ekstremt robust, null vedlikehold, smart bygd. Båten er også god i sjøen. Har den største motoren en kan velge på båten, og den går som et skudd. Liten/ingen planingsterskel. Liker veldig godt innredningsløsningen hvor en kan enkelt legge ned setene for å få stor tumleplass samt sette de opp ved behov. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
mons Posted July 4, 2017 Share Posted July 4, 2017 Ligger en tråd tidligere som beskriver fordeler, men også ulemper som bensinlekkasje som smelter isopor under dekk, revne i akterskott, 8-10 cm fribord bak (kan ikke ligge med hekken mot sjøen i fortøyning). Quote Mons Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts