Jump to content

Uttern D66 - brukerhåndbok

skogly

Recommended Posts

Jeg har nettopp kjøpt en 2005 mod Uttern D66 men mangler dessverre dokumentasjon på selve båten (owners handbook eller tilsvarende). Jeg har håndbok for motoren, men savner sårt en teknisk håndbok på selve båten. Jeg har kontaktet Brunswick, men med lite hell så langt. Finner heller ikke noe på sidene deres for nedlasting, kun andre båter de har i porteføljen.

Lurer derfor på om noen kan hjelpe meg med dette. Jeg hadde satt utrolig stor pris på om noen var villig til å fotokopiere eller scanne inn sin manual og sende meg. Jeg dekker selvfølgelig alle kostnader som måtte fremkomme. Håper å høre fra noen angående dette, eventuelt tipse meg dersom det finnes noe på nettet som jeg ikke har klart å finne.

På forhånd takk.

• 2 uker senere...
  • 3 år senere...
  • 1 måned senere...

Jippi..fikk en pdfversjon på Mail heromdagen. Dog er den ikke filla vert. Står ikke en dritt om sikringer, vedlikehold, toalett, septikktank, vinterlagring eller lignende. Jeg vet nå derimot at jeg ikke skal kjøre i fylla, alltid ha på redningsvest, være oppmerksom på farer ol. ..... Dersom flere mot formodning skulle ha behov for å lære seg dette på alle verdens språk er det bare å gi beskjed .

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...