Jump to content

Uttern D66 - brukerhåndbok

skogly

Recommended Posts

Jeg har nettopp kjøpt en 2005 mod Uttern D66 men mangler dessverre dokumentasjon på selve båten (owners handbook eller tilsvarende). Jeg har håndbok for motoren, men savner sårt en teknisk håndbok på selve båten. Jeg har kontaktet Brunswick, men med lite hell så langt. Finner heller ikke noe på sidene deres for nedlasting, kun andre båter de har i porteføljen.

Lurer derfor på om noen kan hjelpe meg med dette. Jeg hadde satt utrolig stor pris på om noen var villig til å fotokopiere eller scanne inn sin manual og sende meg. Jeg dekker selvfølgelig alle kostnader som måtte fremkomme. Håper å høre fra noen angående dette, eventuelt tipse meg dersom det finnes noe på nettet som jeg ikke har klart å finne.

På forhånd takk.

Dårlig av Brunswick å ikke levere denne. Prøvt å spørre hos forhandleren? Kanskje mer behjelpelige der. Eller kanskje ta kontakt direkte med Utternbåtar AB i Skelleftehamn?

Edited by Sjørøveren (see edit history)

• 2 weeks later...
  • 3 years later...

Kristiansand Båt & Motor har hatt en del tilbud/salg av div. Uttern deler i fra tidligere modeller. Firmaet er jo utsprunget i fra tidligere Sørlandets Sylinderservice avd. båt, som jo var en stor Uttern-forhandler. Kan hende de har noe liggende.

• 1 month later...

Jippi..fikk en pdfversjon på Mail heromdagen. Dog er den ikke filla vert. Står ikke en dritt om sikringer, vedlikehold, toalett, septikktank, vinterlagring eller lignende. Jeg vet nå derimot at jeg ikke skal kjøre i fylla, alltid ha på redningsvest, være oppmerksom på farer ol. ..... Dersom flere mot formodning skulle ha behov for å lære seg dette på alle verdens språk er det bare å gi beskjed .