skogly Startet 7.Mai.2010 Del på Facebook Startet 7.Mai.2010 Jeg har nettopp kjøpt en 2005 mod Uttern D66 men mangler dessverre dokumentasjon på selve båten (owners handbook eller tilsvarende). Jeg har håndbok for motoren, men savner sårt en teknisk håndbok på selve båten. Jeg har kontaktet Brunswick, men med lite hell så langt. Finner heller ikke noe på sidene deres for nedlasting, kun andre båter de har i porteføljen. Lurer derfor på om noen kan hjelpe meg med dette. Jeg hadde satt utrolig stor pris på om noen var villig til å fotokopiere eller scanne inn sin manual og sende meg. Jeg dekker selvfølgelig alle kostnader som måtte fremkomme. Håper å høre fra noen angående dette, eventuelt tipse meg dersom det finnes noe på nettet som jeg ikke har klart å finne. På forhånd takk. Sitér dette innlegget Link to post
Sjørøveren Svart 10.Mai.2010 Del på Facebook Svart 10.Mai.2010 (redigert) Dårlig av Brunswick å ikke levere denne. Prøvt å spørre hos forhandleren? Kanskje mer behjelpelige der. Eller kanskje ta kontakt direkte med Utternbåtar AB i Skelleftehamn? Redigert 10.Mai.2010 av Sjørøveren (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ing Svart 24.Mai.2010 Del på Facebook Svart 24.Mai.2010 Har du fått tak i brukerhandbok ? Sitér dette innlegget "Seilbåt er fint d, men ikke nødvendig" Link to post
skyler Svart 26.September.2013 Del på Facebook Svart 26.September.2013 Sliter med det samme selv og ingen forhandlere gidder å løfte en finger for å hjelpe meg. Er det noen som har en brukermanal i PDF-versjon ? Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 27.September.2013 Del på Facebook Svart 27.September.2013 Kristiansand Båt & Motor har hatt en del tilbud/salg av div. Uttern deler i fra tidligere modeller. Firmaet er jo utsprunget i fra tidligere Sørlandets Sylinderservice avd. båt, som jo var en stor Uttern-forhandler. Kan hende de har noe liggende. Sitér dette innlegget Link to post
skyler Svart 5.November.2013 Del på Facebook Svart 5.November.2013 Jippi..fikk en pdfversjon på Mail heromdagen. Dog er den ikke filla vert. Står ikke en dritt om sikringer, vedlikehold, toalett, septikktank, vinterlagring eller lignende. Jeg vet nå derimot at jeg ikke skal kjøre i fylla, alltid ha på redningsvest, være oppmerksom på farer ol. ..... Dersom flere mot formodning skulle ha behov for å lære seg dette på alle verdens språk er det bare å gi beskjed . Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.