Gustav Mahler Startet 8.Mai.2010 Del på Facebook Startet 8.Mai.2010 Jeg har en 15 fot With med motorbrakett feste som kan heises og senkes og ønsker en 3,5-4 HK dorge /nødmotor. HVa er mest vanlig å bruke, kort eller lang stamme? Sitér dette innlegget Link to post
sveinh04 Svart 8.Mai.2010 Del på Facebook Svart 8.Mai.2010 spørs jo litt hvor langt det er ned til vannet...Jeg vil si det er hipp som happ så lenge den ståt langt nok nedi med tanke på propell og kjøling. Det er jo ikke akkurat race du skal bruke den til. Sitér dette innlegget Turen begynner når man legger fra brygga.... Link to post
OnkelDonald Svart 8.Mai.2010 Del på Facebook Svart 8.Mai.2010 Med lang stamme får du de vitale motordeler lengst mulig vekk fra sjøen. Sitér dette innlegget Genialt enkel redigering av nettsider Link to post
Lars K Svart 8.Mai.2010 Del på Facebook Svart 8.Mai.2010 Har samme brakett som jeg bruker til dorge\nødmotor. Har brukt både lang og kort stamme,men lang er å fortrekke da den kortstammmede hadde en tendens til å dra luft hvis det bølga endel. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.